Polityka prywatności
WSTĘP
Aby dostosować nasze usługi oraz funkcjonalności stron internetowych do oczekiwań Klientów używamy technologii, które zbierają oraz przetwarzają dane osobowe. Zgromadzone informacje wykorzystujemy, aby analizować ruch na stronie oraz personalizować wyświetlane reklamy i treści. Twoje dane są niezbędne do świadczenia naszych usług na najwyższym poziomie oraz ich rozwoju, dlatego dbamy o ich bezpieczeństwo. Zależy nam, abyś miał pełną świadomość na temat prowadzonych przez nas działań na podstawie udostępnionych przez Ciebie informacji, dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności.
Najważniejsze informacje:
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma CUF Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-626), przy ul. Szelągowskiej 25/2-3, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000303597, NIP: 9721176202, o kapitale zakładowym w wysokości 337 500,00 zł. Twoje dane są administrowane i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej „RODO”).
Administrator wyznaczył Panią Mariolę Więckowską jako Inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych, przesyłając wiadomość na adres odo@cuf.com.pl lub pisząc na adres pocztowy administratora.
W celu lepszego odbioru, w dalszych zapisach Polityki Prywatności termin „Administrator” został zastąpiony określeniem „My”, „Użytkownik: - „Ty”.
Co o Tobie wiemy?
Twoje dane osobowe są gromadzone i przetwarzane jedynie na odpowiedniej podstawie prawnej, a ich zakres jest zależny od rodzaju świadczonej usługi.
Dane osobowe, z których korzystamy to przede wszystkim: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail (opcjonalnie, o ile nam go podasz), adres IP oraz dane zawarte w przesłanej do nas wiadomości, które otrzymujemy od Ciebie wskutek Twojej dobrowolnej zgody. W przypadku podjęcia dalszej współpracy dane te będą przetwarzane do przeprowadzenia procedury rozliczenia podatku i/lub pozyskania zasiłku rodzinnego za pracę za granicą, jednak o tym fakcie będziesz osobno poinformowany. Uzyskane informacje mogą być przekazywane podmiotom współpracującym, jeżeli jest to niezbędne do realizacji usługi.
Cele oraz podstawy przetwarzania danych osobowych:
Przetwarzamy Twoje dane w celu:
1. wykonania zawartej z nami umowy lub podjęcia na Twoją prośbę działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2. udzielenia odpowiedzi w sprawach zgłoszonych poprzez nasz formularz kontaktowy na stronie internetowej, e-maila lub telefon; przetwarzanie jest niezbędne do realizacji
prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. budowania i rozwijania relacji z klientami oraz dążenia do sprzedaży towarów lub usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
3. przechowywania dokumentacji księgowej i wypełnienia naszych zobowiązań wynikających z prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
4. ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (tj. cele dowodowe) na podstawie prawnie ustalonego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5. przesyłanie treści marketingowych za pośrednictwem kanału komunikacji, na który wyraziłeś zgodę np. e-mail, kontakt telefoniczny, powiadomień telefonicznych
(SMS/MMS), wybrany komunikator i/lub powiadomienia PUSH w celu prezentacji ofert i warunków handlowych oraz przesyłania spersonalizowanych informacji o
produktach lub usługach Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
6. Korzystania z Panelu Klienta udostępnianego przez Administratora zgodnie z Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
7. Zawarcia i realizacji umowy w ramach współpracy partnerskiej (B2B) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia na Twoją prośbę działań przed jej zawarciem.
8. Organizacji i realizacji akcji "Polecaj i zarabiaj" na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do realizacji postanowień Regulaminu Akcji "Polecaj i zarabiaj", w tym wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze wynikających z treści tego Regulaminu, ponadto dane przetwarzane są w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
9. Przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na aplikowane przez Ciebie stanowisko, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na Administratorze oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. w oparciu o Twoją świadomą zgodę.
Okres przetwarzania
Dane osobowe będziemy przetwarzać wyłącznie przez okres niezbędny do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane, tj.:
1. dane związane z prowadzoną komunikacją przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na przesłaną za pośrednictwem formularza kontaktowego wiadomość, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od końca miesiąca, w którym nastąpił ostatni kontakt. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, dane będą przetwarzane przez okres potrzebny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub wskazany w treści odrębnego oświadczenia o udzieleniu zgody, w każdym przypadku jednak nie dłużej niż do czasu jej odwołania.
2. dane osobowe zebrane w związku z zawartą umową w celu jej realizacji i dochodzenia roszczeń do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego, co tyczy się także posiadania dostępu do Panelu Klienta.
3. Dane przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacyjnego, przez okres trwania procesu rekrutacyjnego, a następnie przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy od udzielenia zgody.
4. po wygaśnięciu umowy przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. prawa podatkowego) – dotyczy danych pozyskanych w ramach umów o współpracy.
5. dane zebrane na potrzeby realizacji Akcji „Polecaj i zarabiaj” będą przetwarzane przez czas niezbędny do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane, tj. przez okres niezbędny do wywiązania się z obowiązków nakładanych na Administratora przez Regulamin Akcji „Polecaj i zarabiaj” oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości tj. przez 5 lat liczone od końca roku, w którym dokonano rozliczenia za dokonane Polecenie.
Informujemy, że w przypadku braku przekazania Administratorowi kompletnej dokumentacji, niezbędnej do wykonania rozliczenia zgodnie z zawartą umową lub w przypadku braku zawarcia umowy na kolejny rok rozliczeniowy, przekazana przez Ciebie dokumentacja zostanie trwale usunięta po 12 miesiącach od momentu ostatniego kontaktu z Tobą.
6. dane przetwarzane na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – przez okres przedawnienia roszczeń.
7. dane zebrane na potrzeby przesyłania treści marketingowych – do czasu cofnięcia zgody na kontakt marketingowy lub do ustania celu przetwarzania.
Udostępnianie danych
Twoje dane będziemy ujawniać wyłącznie odbiorcom będącym naszymi zaufanymi partnerami, takimi jak firmy dostarczające i obsługujące nasze systemy lub rozwiązania informatyczne, wspierające nas w obsłudze naszej strony internetowej, dostawcom usług marketingowych oraz innym spółkom z grupy Euro-Tax.pl S.A.
Informujemy również, że Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.
Ponadto informujemy, że w ramach prowadzonego przez nas procesu przetwarzania nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Z nami jesteś bezpieczny!
Wiemy jak ważna jest Twoja prywatność, dlatego zobowiązujemy się jak najlepiej dbać o udostępnione przez Ciebie dane. W momencie przekazania ich przez Ciebie, stajemy się za nie odpowiedzialni. Twoje dane są przez nas chronione poprzez zabezpieczenia techniczne i organizacyjne.
W trosce o Twoją prywatność oraz bezpieczeństwo Twoich danych zapewniamy, aby Twoje dane były:
- przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dotyczą,
- zbierane dla oznaczonych w niniejszym dokumencie, konkretnych, wyraźnych, prawnie uzasadnionych i zgodnych z prawem celów,
- nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z powyższymi celami,
- merytorycznie poprawne, stosowane, ograniczone do tego co niezbędne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
- prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
- odpowiednio zabezpieczone.
Ponadto zaprzestaniemy gromadzić i przetwarzać Twoje dane niezwłocznie po wycofaniu przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie lub wygaśnięciu podstawy przetwarzania danych.
Zobowiązujemy się do ścisłego przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, tj. Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz RODO.
Wszystko zależy od Ciebie
To dzięki Tobie możemy rozwijać nasz serwis oraz doskonalić świadczone przez nas usługi. Doceniamy, że chcesz być z nami w kontakcie i udostępniłeś nam swoje dane, dlatego chcemy, żebyś czuł się bezpiecznie i żebyś miał pełną świadomość, że udzielone przez Ciebie zgody są dobrowolne.
Każdy, kto przekazał nam dane osobowe ma możliwość żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz rezygnacji z otrzymywania w przyszłości informacji handlowych pocztą elektroniczną, inicjowania przez nas rozmów telefonicznych oraz korzystania z innych metod komunikacji bezpośredniej w celach marketingowych, prezentacji oferty lub badania rynku.
W każdej chwili masz możliwość dostępu do posiadanych przez nas informacji na Twój temat. Masz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wyrażenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych. W razie wątpliwości w kwestii uszanowania przysługujących Ci praw, masz również możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO. Uprawnienia te przysługują również w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Aby uzyskać wgląd do udostępnionych przez Ciebie informacji, dokonać w nich zmian lub żądać ich usunięcia, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą – dane kontaktowe znajdziesz powyżej lub tutaj. Dołożymy wszelkich starań, żeby Twoje zgłoszenie zostało uwzględnione w jak najkrótszym czasie.
Pliki cookie
Nasza strona korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookie oraz podobnych technologii (np. Local Storage) w celach statystycznych oraz profilowania treści marketingowych do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą je też stosować podmioty współpracujące z nami, tj. reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Pliki cookie nie zawierają informacji o danych kontaktowych użytkownika.
Gromadzone przez serwis Pliki cookie można podzielić ze względu na cel wykorzystania na następujące typy:
- niezbędne: konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO) (w zależności od rodzaju są to sesyjne lub przechowywane 1 dzień od zapisania);
- preferencyjne: pozwalają na dostosowanie funkcjonalności serwisu do Twoich potrzeb i preferencji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) (w zależności od rodzaju są to pliki stałe lub przechowywane przez 1 dzień od zapisania);
- statystyczne: pozwalają one badać ruch na stronie internetowej, poznawać preferencje naszych użytkowników, analizować ich zachowanie w serwisie oraz umożliwiają interakcje z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) (w zależności od rodzaju są to pliki sesyjne, stałe oraz przechowywane w zależności od rodzaju od 1 dnia do 2 lat);
- marketingowe: pozwalają na dostosowanie wyświetlanych reklam i treści do preferencji naszych użytkowników oraz prowadzić spersonalizowane kampanie marketingowe – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) (w zależności od rodzaju są to pliki sesyjne, stałe lub przechowywane od 3 do 12 miesięcy).
Strony trzecie (dostawcy zewnętrzni), w tym Google, mogą wyświetlać Ci reklamy dotyczące naszych usług w witrynach internetowych, które udostępniają swoją powierzchnię reklamową. Dostawcy używają plików cookie do wyświetlania reklam w oparciu o poprzednio odwiedzane przez Ciebie strony.
Istnieje możliwość zablokowania zbierania informacji poprzez zablokowanie (wyłączenie) plików cookies w ustawieniach komputera użytkownika. Nie zaleca się jednak takiego rozwiązania, ponieważ może to niekorzystnie wpłynąć na poprawność i/lub jakość działania niektórych serwisów internetowych.
Aby mimo wszystko wyłączyć pliki cookie lub kontrolować ich stosowanie, należy zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Szczegółowe informacje jak wyłączyć pliki w konkretnej przeglądarce internetowej dostępne są na strona operatorów:
- Internet Explorer
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Safari
- Opera