Ważna informacja
Szanowni Państwo,
19 grudnia 2024 r. infolinia dla klientów zainteresowanych usługą rozliczenia podatku lub pozyskania zasiłku, czyli numer telefonu 61 82 88 102 wew. 1 będzie nieczynna. Infolinia dla Klientów, którzy chcą dopytać o etap swojego rozliczenia, czyli wew. 2 będzie działała standardowo w godzinach 9-16. Biuro w Poznaniu również będzie otwarte w standardowych godzinach pracy, czyli od 8 do 16.
Przypominamy, że status rozliczenia podatkowego można sprawdzić:
✅ poprzez Panel Klienta https://panel.cuf-podatki.pl
✅ wysyłając maila na adres --> bok@cuf.com.pl
✅ rozmawiając z Wirtualnym Asystentem.
Przepraszamy za utrudnienia!
Zespół CUf

Zwrot podatku z Belgii: wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczeniu podatkowym w tym kraju

Praca CUF w okresie świątecznym