Poznajcie Waszego nowego asystenta Voicebot!
Z przyjemnością chcemy Państwa poinformować, że na naszej Infolinii będzie „pracował” Voicebot, czyli automatyczny asystent telefoniczny. Będzie on udzielał odpowiedzi na proste pytania naszych Klientów. Dzięki tej technologii, osoba dzwoniąca otrzymuje natychmiastowe wsparcie i nie musi czekać na połączenie z konsultantem.
Jak przygotować się do rozmowy z Voicebotem?
Zanim Voicebot udzieli informacji, poprosi o weryfikację. Dlatego należy przygotować:
- numer Klienta lub numer sprawy;
- datę urodzenia lub numer telefonu.
Jeśli prowadzona jest u nas więcej niż jedna sprawa, Voicebot poprosi też o podanie kraju i roku podatkowego rozliczenia, o które chcemy zapytać.
Rozmawiając z Voicebotem, wszystkie informacje należy podawać słownie, bez konieczności używania klawiatury. Nasz Voicebot będzie rozwijany z czasem – zależnie od potrzeb Klientów. Liczymy, że zmiana się Państwu spodoba i przyspieszy otrzymanie odpowiedzi na pytania dotyczące Państwa usług.
Pozdrawiamy, Zespół CUF
Długi weekend - godziny pracy
Z początkiem roku 2022 wejdą w życie zmiany, które wpłyną na pozyskiwanie świadczeń rodzinnych: 500+ w Polsce oraz Kindergeld w Niemczech.