20, 22, 23 i 30 grudnia - zmiana godzin w obsłudze klientów!
Szanowni Klienci
Podajemy świąteczne zmiany w funkcjonowaniu firmy:
We wtorek 20.12 - jeśli w tym dniu macie pytania o swoje sprawy, które już dla Was prowadzimy:
- na infolinii odpowiedzi udzieli Wam Automatyczny Asystent Kliena. Pozostali konsultanci będą dostępni w standardowych godzinach pracy w kolejnym dniu (g. 9-16);
- warto pamiętać, że sprawy można też sprawdzić poprzez swój Panel Klienta https://panel.cuf-podatki.pl/ - dostępny całą dobę! :)
W czwartek 22.12 - pracujemy do godziny 14!
W piątek 23.12 - pracujemy do godziny 14!
W piątek 30.12 - pracujemy do godziny 14!
W czasie, gdy nasza firma ma zamknięte biuro, zawsze można sprawdzać status swojej sprawy na automatycznej infolinii (618288102 wew.2) oraz w Panelu Klienta (https://panel.cuf-podatki.pl/). Non stop, czyli 24/7! Zachęcamy do spróbowania tych rozwiązań, by szybciej weryfikować swoje sprawy.
Nasi pracownicy będą dostępni do zaraz po Świętach (27.12.2022) oraz po Sylwestrze (02.01.2023) w standardowych godzinach pracy: biuro 8-16; infolinia 9-16.
Wesołych Świąt!
Zespół CUF!

Dodatek energetyczny w Niemczech

Wesołych Świąt!