Odzyskajpodatek i zasiłek
Wypełnij formularz, a odzyskamy dla Ciebie podatek i zasiłek! Otrzymasz komplet dokumentów na podany e-mail.
Wypełnij formularz, a odzyskamy dla Ciebie podatek i zasiłek! Otrzymasz komplet dokumentów na podany e-mail.
Więcej informacji
Administratorem Twoich danych osobowych jest CUF Sp. z o.o. Twoje dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego, podjęcia na Twój wniosek określonych działań przed zawarciem umowy lub wysłania Tobie treści marketingowych. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
Celem numer jeden jest dla nas zadowolenie naszych klientów. Dlatego od lat stawiamy na innowacyjność i wdrażanie rozwiązań usprawniających proces rozliczenia podatkowego.
Stawiamy na innowacyjność i jak najlepszy efekt dla klienta!
Firma CUF sp z o.o. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Opracowanie innowacyjnego procesu biznesowego poprzez stworzenie zrobotyzowanych algorytmów oraz środowiska wspierającego działanie łańcuchów procesów zrobotyzowanych w celu zautomatyzowanego generowania deklaracji podatkowych.”
Projekt jest realizowany, aby wzmocnić poziom innowacyjnych rozwiązań procesowych z uwzględnieniem obszaru sztucznej inteligencji. Skład zespołu badawczego to specjaliści w zakresie prawa podatkowego, zarządzania, programiści, deweloperzy oraz kadra naukowa. Na potrzeby projektu zakupiony zostanie sprzęt komputerowy oraz niezbędne oprogramowanie.
Projekt w postaci innowacji procesowych realizowany jest, aby zwiększyć konkurencyjność usługi rozliczenia podatku dla klientów pracujących legalnie w Polsce, Niemczech i Holandii.
Z projektu będą korzystać zarówno pracownicy wnioskodawcy, dla których zaplanowano cykl szkoleń i warsztatów, a także aktualni i przyszli klienci oraz partnerzy biznesowi.
Efektem projektu będzie innowacyjny i ustandaryzowany proces tworzenia wysokiej jakości deklaracji podatkowych uwzględniający skrócenie czasu oczekiwania na wysyłkę wniosków do urzędu, mając na względzie aspekty społeczne, środowiskowe oraz edukacyjne.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu : 2 750 684,53 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 1 862 442,70 PLN
O zwrot podatku może ubiegać każda osoba, która pracowała legalnie za granicą i odprowadzała zaliczki na poczet podatku za pośrednictwem swojego pracodawcy. Nie ma znaczenia czas pracy, czy forma zatrudnienia. Nawet osoby oddelegowane z Polski do pracy za granicą mogą uzyskać zwrot podatku. Aby odzyskać nadpłatę podatku, należy złożyć deklarację podatkową w zagranicznym urzędzie. Warto skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy, która dodatkowo uwzględni diety i ulgi, dzięki którym zwrot podatku będzie wyższy.
Podstawowym dokumentem jest karta podatkowa od zagranicznego pracodawcy, czyli odpowiednik polskiego PIT 11. W Niemczech jest to Lohnsteuerbescheinigung, w Holandii Jaaropgaaf, w Austrii Lohnzettel. Poza tym dokumentem wymagane jest zaświadczenie o dochodach, zagraniczny numer podatkowy, zaświadczenie o zameldowaniu na terenie danego kraju i dodatkowe dokumenty do ulg podatkowych – w zależności od kraju pracy.
Tak, gdyż możemy pozyskać te dane z zagranicznego urzędu skarbowego. Jeśli więc nie masz dokumentu, zgłoś się do nas z tym, co posiadasz, a my zajmiemy się resztą.
Ostateczną decyzję zawsze podejmuje urząd skarbowy, jednak na podstawie rozliczeń naszych klientów możemy stwierdzić, że średnie zwroty w 2024 roku wyglądały następująco:
To wszystko zależy od kraju rozliczenia i urzędu skarbowego. Średni czas oczekiwania na zwrot podatku wynosi od 3 do 6 miesięcy, jednak zdarza się, że nasi klienci uzyskują zwrot podatku w 30 dni!
W niektórych sytuacjach rozliczenie za granicą jest obowiązkowe. Np. wtedy, gdy otrzymałeś wezwanie do rozliczenia z urzędu skarbowego, jesteś rezydentem podatkowym na terenie danego kraju albo masz klasę podatkową, która nakłada na Ciebie obowiązek. W każdym kraju obowiązują inne zasady, więc jeśli chcesz dowiedzieć, czy Ty konkretnie masz obowiązek rozliczenia, dopytaj nas.
Jeśli jesteś naszym klientem i masz pytania do swojej sprawy lub chcesz sprawdzić na jakim jest etapie, możesz skorzystać z ulubionej formy kontaktu:
1. Poprzez PANEL KLIENTA – zaloguj się i sprawdź, na jakim etapie jest Twoje rozliczenie. Nie pamiętasz hasła? Login do panelu znajdziesz w każdej wiadomości e-mail od nas. Jeśli mimo to potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected] by uzyskać dostępy.
2. Wyślij e-mail z zapytaniem na adres: [email protected]
3. Zadzwoń na Infolinię: 61 82 88 102 w. 2 – infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00. Aby przejść pomyślnie weryfikację, przygotuj numer sprawy lub numer klienta oraz numer telefonu lub datę urodzenia;
4. Przyjdź do naszej centrali lub biura partnerskiego, w którym składałeś dokumenty – adresy biur znajdziesz w zakładce KONTAKT.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni*
*Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 18:00